Beste leden,

Gaat het dan toch gebeuren, in een jaar waarin we geleefd worden door het coronavirus, dat we  een vorstperiode gaan krijgen, die voldoende ijsdikte gaat geven zodat we de mogelijkheid krijgen de schaatsen onder te binden?

Maar hoe dan zult u zich afvragen !

Om onze locatie op een verantwoorde en veilige manier voor jou en onze vrijwilligers open te houden, hebben we een aantal corona huisregels opgesteld, tevens gelden er natuurlijk ook de regels en richtlijnen die door Overheid en Gemeente zijn bepaald.

We verzoeken je om deze huisregels goed door te nemen voordat je onze locatie bezoekt.

DUS ALS DE IJSBAAN OPEN GAAT ?

Maatregelen:

• Blijf thuis als je één van de klachten hebt zoals vermeld op https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19

• Blijf thuis als je verkouden of grieperig bent.

• We zullen maximaal 100 personen per tijdslot toegang geven.

• Trek thuis je schaatskleding aan.

• Desinfecteer je handen bij binnenkomst.

• Volg de verplichte looproute.

• Het dragen van een mondkapje is verplicht tot je op het ijs stapt. Van het ijs = mondkapje weer op.

• Stop direct als er is omgeroepen dat het einde van het tijdslot is bereikt en verlaat ordelijk en gespreid de locatie via de uitgang.

• Ouders mogen niet op de locatie blijven als toeschouwer, mogen wel als ouder actief zijn ter ondersteuning van hun eigen kind op de ijsbaan.

• Volg instructies op van onze medewerkers.

Regels op de ijsbaan:

1. Houd 1,5 meter afstand, ook op het ijs. Geld niet voor gezinnen en kinderen onder de 13 jaar.

2. Volwassenen mogen met maximaal 2 personen de ijsbaan betreden, voor hen geldt wel de afstandsregels (minimaal 1,5 meter).

3. Kinderen tot 17 jaar mogen wel met groepen schaatsen.

4. De kantine is gesloten. Ook de toiletten blijven gesloten.

5. Ook is het voor ons niet toegestaan om een Koek- en Zopietent in te richten (gemeentelijke beleid)

6. Wij behouden ons het recht voor om bij overtreding van de regels de baan onmiddellijk te sluiten.

7. Tevens zullen we bij calamiteiten direct politie inschakelen.

8. Ruim na afloop je eigen afval op in de vuilnisbakken.

BELANGRIJK:

DE IJSBAAN IS UITSLUITEND TOEGANKELIJK VOOR LEDEN EN ER ZAL GEWERKT WORDEN MET 5 TIJDSLOTEN ZOLANG ER EEN AVONDKLOK IS.

15 Minuten voor aanvang van een tijdslot worden er op basis van controle op lidmaatschap (lidmaatschapskwitantie), de entree-kaartjes verstrekt, totdat het aantal van 100 is bereikt.

Ook bij de ingang van de locatie gelden de corona-regels zoals door de overheid is bepaald.

TIJDSLOTEN:

10.00 tot 11.45

12.00 tot 13.45

14.00 tot 15.45

16.00 tot 17.30

17.45 tot 19.15

U kunt ter plaatse bij de ijsbaan niet lid worden. Dit kunt u regelen op onze website via de volgende link:

Tevens kunt u zich via de volgende link aanmelden als vrijwilliger: